Blog polecaj.pl

Dzielimy się wiedzą na temat zarabiania w Internecie. Poznaj historie ludzi sukcesu. Inspiruj się i zyskuj prowizje lub nagrody.

28 marca 2014

Cloud Email Xchange – niezastąpione rozwiązanie dla każdej firmy

home.pl wprowadza rozwiązanie do współdzielenia plików, zadań i kalendarzy – Cloud Email Xchange. Narzędzie rozszerza funkcjonalność poczty OX App Suite, która jest w ofercie firmy od zeszłego roku. Nowa poczta staje się tym samym realną alternatywą dla rozwiązań oferowanych przez Google lub Microsoft. W ramach usługi, home.pl zapewnia także dostęp do dodatkowych 10 GB przestrzeni dyskowej umożliwiającej wspólne korzystanie z danych.Dziel się plikami, zadaniami, kontaktami i kalendarzem. Usługa Cloud Email Xchange skierowana jest przede wszystkim do małych i średnich firm, które potrzebują bezpiecznego i wydajnego rozwiązania do pracy w chmurze. Współdzielenie zasobów firmowych, czy definiowanie zadań w ramach zespołu to rozwiązania niezbędne do efektywnego prowadzenia biznesu.

W ramach każdego zarejestrowanego stanowiska użytkownik ma do dyspozycji 10 GB przestrzeni na pliki, które można współdzielić z innymi. Dzięki temu nie ma potrzeby ciągłego wymieniania się materiałami i szukania ostatniej wersji zapisanego dokumentu. Bezpośrednio z poziomu poczty istnieje możliwość dostępu do listy zadań, które można swobodnie przydzielać pracownikom. Integracja z kalendarzem zapewnia pełną kontrolę nad realizowanymi i planowanymi pracami wewnątrz organizacji. Tworzenie wspólnej bazy kontaktów to gwarancja, że nieobecność któregoś z pracowników nie zablokuje ciągłości realizacji ważnych projektów. 

Bezpieczeństwo i mobilność Rozwiązanie Cloud Email Xchange daje możliwość dostępu on-line do pełnych zasobów wiedzy istotnej dla prowadzenia biznesu z każdego miejsca na świecie. home.pl konsekwentnie inwestuje w rozwiązania, które zapewniają bezpieczeństwo przechowywania danych oraz łatwy do nich dostęp. – Dzięki technologii Responsive Web Design, poczta OX App Suite poprawnie wyświetla się na każdym urządzeniu mobilnym. Za bezpieczeństwo danych odpowiedzialna jest infrastruktura home.pl, która należy do najnowocześniejszych w kraju. O stopniu zabezpieczeń świadczy system, zgodny z wymaganiami normy ISO 27001, który został zweryfikowany przez BSI – największą jednostkę certyfikującą systemy bezpieczeństwa informacji w Polsce. – mówi Kierownik Produktu – Dariusz Kowalski

8,25 zł miesięcznie za prowadzenie biura w chmurze Aby skorzystać z oferty, użytkownik musi mieć wykupiony pakiet hostingowy w home.pl. W ramach licencji uzyskuje on możliwość udostępniania dokumentów, kontaktów, zadań i kalendarzy, a także 10 GB dodatkowego miejsca w chmurze. Każde dodatkowe stanowisko zwiększa wspólną przestrzeń o kolejne 10 GB danych. Obok dostępu do serwera w ramach pakietu hostingowego, użytkownik zyskuje dodatkową przestrzeń dyskową na współdzielone pliki. Cena jednego stanowiska wynosi 8,25 zł. miesięcznie. Zachęcamy do przetestowania nowej poczty biznesowej.Usługę można zarejestrować na 14 dni i zapoznać się ze wszystkimi funkcjonalnościami. Znajomość produktu pozwoli łatwiej pozyskać Wam klientów i otrzymać wysokie prowizje.

Więcej informacji na https://home.pl/xchange