Darmowe Webinary Resellera



Dowiedz się, jak lepiej docierać do swoich klientów, aby skuteczniej rozwijać swój biznes IT i zarabiać jeszcze więcej. Udział wzięło już ponad 350 resellerów, webdeveloperów, administratorów IT.

Zakończone webinary

Webinary Resellera: Elementy Scruma w zarządzaniu sprzedażą i kontaktem z klientami. Część II.

Jakie narzędzia pomagają w planowaniu projektów, efektywnej pracy i rozumieniu potrzeb zespołu w IT? Tym razem skupię się na omówieniu narzędzi, które pomagają w prowadzeniu sprawnej sprzedaży oraz w kontaktach z klientami. Kontynuacja webinaru z 19.11.2021.

Omówię takie narzędzia jak: Google Workspace, Microsoft 365, Dropbox, Jira, Confluence, Trello.

Plan wydarzenia:

1.  Krótkie wprowadzenie nawiązujące do poprzedniego webinaru.

2. Wskazanie oraz omówienie narzędzi, które pomogą Ci w zarządzaniu sprzedażą z elementami Scruma. W tym:

  • Google Workspace
  • Microsoft 365
  • Dropbox
  • Jira
  • Confluence
  • Trello

3. Prezentacja wybranych narzędzi.

4. Podsumowanie spotkania.

5. Pytania i odpowiedzi.

Prowadzący: Urszula Tomicz, Certyfikowany Scrum Master PSM I, Specjalista ds. Kluczowych Klientów home.pl


Webinary Resellera: Elementy Scruma w zarządzaniu sprzedażą i kontaktem z klientami. Część I.

Przejrzystość, inspekcja i adaptacja pomogą Ci w osiągnięciu wyższej sprzedaży oraz podniosą poziom zadowolenia klientów. Podczas tego spotkania przedstawię podstawy oraz wartości Scruma, które mogą być wykorzystywane nie tylko w wytwarzaniu oprogramowania.

Plan wydarzenia:
  1. Fundamenty Scruma. Skąd się wziął i czym tak właściwie jest?
  2. Wartości Scruma, które polecam wprowadzić w Twojej codziennej pracy z klientem.
  3. Wydarzenia w Scrumie, które pomogą Ci w zarządzaniu sprzedażą.
  4. Kilka mitów na temat Scruma.
  5. Podsumowanie oraz wstęp do następnego wydarzenia.
  6. Pytania i odpowiedzi.

Prowadzący: Urszula Tomicz, Certyfikowany Scrum Master PSM I, Specjalista ds. Kluczowych Klientów home.pl


Webinary Resellera: Potęga dosprzedaży – jak to robić?

„A może frytki do tego?” To zdanie wielokrotnie słyszał prawdopodobnie każdy z nas, bo wszyscy pragną sprzedawać więcej. Podczas webinaru omówimy metody, które pozwalają te pragnienia spełnić. Nie tylko tym największym.

Plan webinaru

  1. Sprzedane po raz drugi!
  2. Aktywne słuchanie
  3. Cross-selling i up-selling
  4. Dosprzedaż a analiza danych

Prowadzący: Grzegorz Zieliński, Specjalista ds. Kluczowych Klientów


Webinary Resellera: Strategia skutecznej sprzedaży usług IT

Każda daleka podróż wymaga stworzenia dobrego planu, tak aby przewidzieć ewentualne niedogodności i objechać alternatywną drogą zakorkowaną trasę. Podczas webinaru przeanalizujemy szanse i zagrożenia sprzedaży na przykładzie konkretnej usługi IT oraz zdradzimy co zrobić, aby klienci wrócili po więcej.

Plan webinaru

  1. Analiza sytuacji w firmie
  2. Produkt i jego wartość
  3. Czynniki ryzyka
  4. Powracalność Klientów

Prowadzący: Grzegorz Zieliński, Specjalista ds. Kluczowych Klientów


Webinary Resellera: Jak profesjonalna strona internetowa może rozwinąć biznes twojego klienta?

Plan webinaru

1. Czy wszyscy klienci chcą mieć taką samą stronę internetową?
2. Jak dobrać klientowi optymalne rozwiązanie?
3. Strona internetowa musi się opłacać – opowiedz o tym!
4. Od sprzedaży strony do obsługi 360.

Prowadzący: Grzegorz Zieliński, Specjalista ds. Kluczowych Klientów


Webinary Resellera: Skuteczna sprzedaż usług IT

Poznaj tajniki skutecznej sprzedaży usług IT. Podczas webinaru podzielimy się wiedzą na temat generowania leadów, wsłuchiwnia się w potrzeby klienta i tego na czym w praktyce powinien polegać profesjonalny suport podsprzedażowy.

Plan webinaru

1. Wyznacz cel.
2. Generowanie leadów.
3. Zostań doskonałym słuchaczem – poznawanie potrzeb klienta.
4. Negocjacje to też sport.
5. Posprzedażowy suport w IT = prowadzenie klienta za rękę?

Prowadzący: Grzegorz Zieliński, Specjalista ds. Kluczowych Klientów


Webinary Resellera: 10 usług, na których najczęściej zarabiają nasi partnerzy

Jako webdeveloper czy administrator IT, na pewno zadajesz sobie pytanie: Czy istnieją możliwości dodatkowego zarobku, dzięki istniejącym klientom? Odpowiedź na Twoje pytanie brzmi: TAK. Pozwala na to program partnerski w home.pl.

Podczas webinaru zdradzimy, na jakich usługach partnerzy programu partnerskiego home.pl zarabiają najczęściej. Podamy Ci również konkretne scenariusze, jak możesz zarabiać prowizje i wygenerować sobie przychód pasywny.

Program webinaru

  1. Kto jest uczestnikiem w programu partnerskiego home.pl
  2. Jakie usługi są najczęściej polecane w programie partnerskim home.pl
  3. Jak wysoką prowizję możesz zarobić będąc partnerem
  4. Jak wystartować w programie partnerskim
  5. Jak długo będziesz otrzymywać dochód pasywny

Prowadzący: Marcin Kowalik, Head of Partners Program


Sprzedawca usług IT, czyli kto? Poznaj popularne techniki sprzedaży.

Dowiesz się, jak działa dobry sprzedawca usług IT. Poznasz często stosowanie techniki przez sprzedawców i klientów. Będziesz w stanie sprawnie stosować techniki kontrujące, co pomoże w sfinalizowaniu sprzedaży.

Program wydarzenia

1. Kim jest sprzedawca usług IT?

2.Jak przejść z rozmowy obsługowej do rozmowy sprzedażowej

3.Techniki sprzedaży – część II
• technika: myśli, myślał, okazało się
• technika ciężki kij i droga marchewka
• technika optyk z Brooklinu
• technika salami
• technika odwołania się do innej instancji

Prowadząca: Urszula Tomicz – Specjalista ds. Klientów Kluczowych, home.pl


Kolory osobowości. Jak wykorzystać różne typy osobowości w sprzedaży usług IT?

Podczas webinaru poznasz techniki kolorów osobowości wg Junga oraz dowiesz się dlaczego warto je znać i jak wykorzystywać je w sprzedaży usług IT. Odpowiemy m.in. na pytanie, jak sprzedawać usługi i produkty poszczególnym kolorom osobowości i co jest najważniejsze w budowaniu z nimi relacji.

Program wydarzenia

1.Jakie są typy osobowości wg Junga i dlaczego warto je znać i wykorzystywać w sprzedaży usług IT
• charakterystyka niebieski
• charakterystyka czerwony
• charakterystyka zielony
• charakterystyka żółty

2.Jak dotrzeć do konkretnego typu osobowości
• jak dotrzeć do koloru niebieskiego
• jak okiełznać entuzjazm koloru żółtego
• jak zaprzyjaźnić się z kolorem zielonym
• jak wzbudzić zainteresowanie koloru czerwonego

3.Jak sprzedawać usługi i produkty poszczególnym kolorom osobowości

Prowadząca: Urszula Tomicz – Specjalista ds. Klientów Kluczowych, home.pl


Jesienna Akademia Resellera

Odbierz zapis video webinarów:

Techniki sprzedaży usług IT

Jesteś administratorem, informatykiem, webdeveloperem lub innym specjalistą, który ma styczność z produktami IT i sprzedaje je swoim klientom? Teraz możesz stać się skuteczniejszym resellerem.

Program wydarzenia:

1. Jakie skuteczne techniki najczęściej stosuje się w kontakcie z polskim klientem również w branży IT

2. Jak wybrać najbardziej odpowiednią technikę sprzedaży

3. Dlaczego wybór techniki sprzedaży ma wpływ na twój sukces sprzedażowy

Prowadząca: Urszula Tomicz – Specjalista ds. Klientów Kluczowych, home.pl


Etapy procesu sprzedaży

Jesteś administratorem, informatykiem, webdeveloperem lub innym specjalistą, który ma styczność z produktami IT i sprzedaje je swoim klientom? Teraz możesz stać się skuteczniejszym resellerem.

Program wydarzenia:

1. Poznasz poszczególne etapy procesów sprzedaży

2. Jak przeprowadzić klienta od jednego etapu sprzedaży do kolejnego

3. Jak z sukcesem i w jakim momencie domknąć sprzedaż

Prowadząca: Urszula Tomicz – Specjalista ds. Klientów Kluczowych, home.pl


Zapotrzebowanie na usługi IT według branż, czyli jakich usług IT potrzebuje Twój klient końcowy.

Jesteś administratorem, informatykiem, webdeveloperem lub innym specjalistą, który ma styczność z produktami IT i sprzedaje je swoim klientom? Teraz możesz stać się skuteczniejszym resellerem.

Program wydarzenia:

1.Jak rozpoznać zapotrzebowanie na usługi IT w poszczególnych branżach

a) Małe biura rachunkowe

b) Kancelarie prawne

c) Nieruchomości

d) Gastronomia

Prowadząca: Urszula Tomicz – Specjalista ds. Klientów Kluczowych, home.pl


Zakończone webinary

Sierpniowa Akademia Resellera

Odbierz zapis video z sierpniowych webinarów Akademii Resellera

Większe przychody w IT dzięki Analizie Potrzeb Klienta


Program wydarzenia:

1. Wstęp:

a. Doświadczenie Starszego Specjalisty w WebPresence, home.pl

b. Rola opiekuna klienta / właściciela firmy IT / konsultanta (pomoc, wsparcie, dbanie o bezpieczeństwo usług IT i ich dostępność)

2. Analiza Potrzeb Klienta kluczem do większych przychodów w IT

a. Dlaczego niezbędna jest APK

b. Jak przeprowadzić APK

c. Zapowiedź „Prawdziwych scenariuszy dosprzedaży w IT”

3. Systematyczny kontakt z klientem kluczem do budowania relacji (i zwiększenia sprzedaży)

4. Czego dowiesz się na kolejnych webinarach serii Akademia Resellera

Prowadząca: Urszula Tomicz – Specjalista ds. Klientów Kluczowych, home.pl


Scenariusze dosprzedaży w IT: Klient zamawia stronę WWW lub sklep e-commerce


Program wydarzenia:

1. Wstęp: Kilka słów o webinarze

2. Prawdziwe scenariusze dosprzedaży w IT: Klient zamawia stronę WWW

Szansa na dosprzedaż #1

Szansa na dosprzedaż #2

3. Prawdziwe scenariusze dosprzedaży w IT: Klient zamawia sklep e-commerce

Szansa na dosprzedaż #1

Szansa na dosprzedaż #2

4. Czego dowiesz się na kolejnych webinarach z serii Akademia Resellera

Prowadząca: Urszula Tomicz – Specjalista ds. Klientów Kluczowych, home.pl


Scenariusze dosprzedaży w IT: Klient zamawia Pocztę elektroniczną lub odwirusowanie strony www


Program wydarzenia:

1. Wstęp: Kilka słów o webinarze

2. Prawdziwe scenariusze dosprzedaży w IT: Klient zamawia Pocztę elektroniczną

Szansa na dosprzedaż #1

Szansa na dosprzedaż #2

3. Prawdziwe scenariusze dosprzedaży w IT: Klient zamawia odwirusowanie strony WWW

Szansa na dosprzedaż #1

Szansa na dosprzedaż #2

4. Czego dowiesz się na kolejnym webinarze z serii Akademia Resellera

Prowadząca: Urszula Tomicz – Specjalista ds. Klientów Kluczowych, home.pl


Scenariusze dosprzedaży w IT: Wirusy/malware/phishing

Program wydarzenia:

1. Wstęp

2. Prawdziwe scenariusze dosprzedaży w IT: Klient zamawia ochronę przed wirusami/malware/phishing

Szansa na dosprzedaż #1

Szansa na dosprzedaż #2

3. Podsumowanie Akademii i zdobytej wiedzy

Prowadząca: Urszula Tomicz – Specjalista ds. Klientów Kluczowych, home.pl


Zobacz także pozostałe webinary:

Webinar: Jak zarabiać na polecaniu G Suite w programie partnerskim

Webinar: Jak zarabiać na polecaniu G Suite w programie partnerskim

Webinar: Jak zarabiać na domenach w programie partnerskim polecaj.home.pl

Webinar: Jak zarabiać na polecaniu Hostingu WordPress w programie partnerskim

Webinar: Jak zarabiać na polecaniu Office 365 w programie partnerskim

Webinar: Jak zarabiać na polecaniu pozycjonowania w programie partnerskim

Webinar: Jak zarabiać ponad 400 zł na poleceniu hostingu w programie partnerskim

Webinar: Otrzymuj prowizje za programy antywirusowe w programie partnerskim. Dbaj o bezpieczeństwo swoich klientów