Blog polecaj.pl

Dzielimy się wiedzą na temat zarabiania w Internecie. Poznaj historie ludzi sukcesu. Inspiruj się i zyskuj prowizje lub nagrody.

15 listopada 2021

Webinary Resellera: Elementy Scruma w zarządzaniu sprzedażą i kontaktem z klientami. Część II.

Kontynuacja webinaru z 19.11.2021. Tym razem dowiesz się więcej o narzędziach, które pomagają w prowadzeniu sprawnej sprzedaży oraz w kontaktach z klientami. Omówię takie narzędzia jak: Google Workspace, Microsoft 365, Dropbox, Jira, Confluence, Trello.

  • Dla kogo? Webinar skierowany do osób z branży IT, webdeveloperów, informatyków, administratorów i resellerów, marketingowców, agencji marketingowych (i nie tylko).
  • Kiedy? 26 listopada o godz. 10:00.
  • Kto? Wydarzenie poprowadzi Urszula Tomicz, Certyfikowany Scrum Master PSM I, Specjalista ds. Kluczowych Klientów home.pl.
  • Jak? W całości online.

Program webinaru:

1.  Krótkie wprowadzenie nawiązujące do poprzedniego webinaru.

2. Wskazanie oraz omówienie narzędzi, które pomogą Ci w zarządzaniu sprzedażą z elementami Scruma. W tym:

  • Google Workspace
  • Microsoft 365
  • Dropbox
  • Jira
  • Confluence
  • Trello

3. Prezentacja wybranych narzędzi.

4. Podsumowanie spotkania.

5. Pytania i odpowiedzi.

Zapisz się na kolejny webinar: Webinary Resellera: Elementy Scruma w zarządzaniu sprzedażą i kontaktem z klientami. Część I.

👉 Dołącz do grupy Biznes IT na Facebooku, aby być na bieżąco z materiałami, które publikujemy.

👉 Partnerem merytorycznym transmisji jest polecaj.pl. Wszystkie programy partnerskie IT w jednym miejscu.