15 listopada 2021
Webinary Resellera: Elementy Scruma w zarządzaniu sprzedażą i kontaktem z klientami. Część II.
Kontynuacja webinaru z 19.11.2021. Tym razem dowiesz się więcej o narzędziach, które pomagają w prowadzeniu sprawnej sprzedaży oraz w kontaktach z klientami. Omówię takie narzędzia jak: Google Workspace, Microsoft 365, Dropbox, Jira, Confluence, Trello.
- Dla kogo? Webinar skierowany do osób z branży IT, webdeveloperów, informatyków, administratorów i resellerów, marketingowców, agencji marketingowych (i nie tylko).
- Kto? Wydarzenie poprowadzi Urszula Tomicz, Certyfikowany Scrum Master PSM I, Specjalista ds. Kluczowych Klientów home.pl.
- Jak? W całości online.
Program webinaru:
1. Krótkie wprowadzenie nawiązujące do poprzedniego webinaru.
2. Wskazanie oraz omówienie narzędzi, które pomogą Ci w zarządzaniu sprzedażą z elementami Scruma. W tym:
- Google Workspace
- Microsoft 365
- Dropbox
- Jira
- Confluence
- Trello
3. Prezentacja wybranych narzędzi.
4. Podsumowanie spotkania.
5. Pytania i odpowiedzi.
👉 Dołącz do grupy Biznes IT na Facebooku, aby być na bieżąco z materiałami, które publikujemy.
👉 Partnerem merytorycznym transmisji jest polecaj.pl. Wszystkie programy partnerskie IT w jednym miejscu.