7 września 2020
Jak klientowi odnowić licencje Office 365 i zarobić prowizję w programie partnerskim
Obejrzyj zapis z Live – Jak klientowi odnowić licencje Office 365 i zarobić prowizję.
To część cyklu „Biznes IT. Dzielimy się profITami”.
Czego się dowiesz:
– Jak często klienci końcowi odnawiają licencje Office 365
– Jak sprawdzić kiedy licencja będzie wymagała odnowienia
– Jak wygląda proces odnawiania licencji nawet jeśli nie była zakupiona w home.pl
– Jak możesz zarobić na odnowieniu licencji Office 365
Gość: Marta Zywar (Starszy Specjalista ds. Kluczowych Klientów, home.pl)
Aby rozpocząć zarabianie na polecaniu Office 365 zarejestruj się tutaj w programie partnerskim.
Partnerem merytorycznym transmisji jest polecaj.pl skupiający wszystkie programy partnerskie dla branży IT w jednym miejscu.
Transkrypcja:
Prowadzący: Marcin Kowalik, skrót [M.K.]
Gość: Marta Zywar, skrót [M.Z.]
Marcin Kowalik: Dzień dobry, dzień dobry. Wygląda na to, że nadajemy po raz siódmy już na żywo prosto z siedziby głównej home.pl. Ja nazywam się Marcin Kowalik. Witam Was wszystkich bardzo serdecznie na siódmej już transmisji Biznes IT – dzielimy się profitami. Ja mam zaszczyt i przyjemność być szefem Działu Programów Partnerskich. W ramach tego działu istnieje – funkcjonuje – projekt polecaj.pl. I to polecaj.pl, czyli to jedno miejsce, gdzie wszystkie programy partnerskie dla branży IT są publikowane i gdzie są zbierane, właśnie jest merytorycznym partnerem tej naszej transmisji. Na początek, zanim wszystkie tradycyjne elementy tej transmisji na żywo, na które już pewnie też czasami czekacie, będą miały miejsce, mam do Was uprzejmą prośbę. Napiszcie, proszę w komentarzu, czy mnie widzicie, czy mnie słyszycie. To czy mnie słyszycie, jest kluczowe, to czy nie widzicie jest mniej ważne. Ważne, żebyście wynieśli jak największą wartość z tej naszej transmisji, z tego naszego spotkania, bo dzisiaj będzie dużo przydatnych informacji dla administratorów IT, dla resellerów, dla ludzi, którzy obsługują firmy małe i średnie duże firmy, jeżeli chodzi o instalowanie i wdrażanie oprogramowania. To będzie duża dawka wiedzy przydatne i wiedzy będzie też gość i wszystko będzie się krążyło wokół tematu Office 365, czyli wokół bardzo znanego pakietu firmy Microsoft. Dobrze, Maciej Borkowski pisze: „Dzień dobry. Grudziądz się kłania.”.
M. K.: Szczecin pozdrawia Grudziądz.
M.K.: Cześć Maciej. Maciej pisze, że słychać i widać bardzo dobrze. Super, dziękuję bardzo Maciej, że piszesz”.
M. K.: Potwierdza Natalia Szyk: „Słychać i widać również”. Super.
M. K.: Dziękuję bardzo Natalia. Aleksandra też pisze, że: „Widzimy i słyszymy”. Super, dziękuję bardzo za potwierdzenie. Szanowni, zanim przejdę zgodnie z planem dzisiejszego naszego spotkania, do tego, żeby powiedzieć Wam, o czym dzisiaj będziemy mówić, to jest jeden bardzo miły akcent tych naszych transmisji. Taki stały punkt naszego programu, ponieważ każdy program musi mieć stałe punkty i tym stałym punktem jest… Jest właśnie widok na bulwary w Szczecinie na Trasę Zamkową, na Zamek Książąt Pomorskich. Nie widzimy żadnych pływających łódek na ten moment, „Ładoga” stoi, mała gastronomia już się powoli otwiera, także jest droga przejezdna. Nie ma korku. My też [home.pl] bardzo chętnie się chwalimy tym i cieszymy się z tego, że jesteśmy ze Szczecina i bardzo chętnie też ja pokazuję Wam jak pięknym miastem Szczecin też jest. Zwłaszcza o tej wrześniowej porze, bo już prawie jesień nadeszła. Dobrze, ale tak jak to kiedyś mi powiedział ktoś przy czwartej transmisji chyba – „Marcinie do konkretów”. Dobrze, to teraz po kolei – pogadamy o tym, czego się możecie dzisiaj spodziewać, bo to są ważne konkrety i tak naprawdę się zbieramy tutaj wszyscy po to, żeby właśnie o konkretach pogadać.
M. K.: Moja uprzejma prośba – zgodnie ze standardem (chyba tradycją też): Napisz proszę, czym się zajmujesz? Czy jesteś resellerem? Czy jesteś web developerem? Czy jesteś marketingowcem? Czy jesteś administratorem IT? To jest dla mnie bardzo ważne. Dla nas – dla osób przygotowujących te transmisje – ponieważ na bazie tego, możemy przygotować te materiały dla Was jeszcze lepsze. I te materiały po prostu, dzięki tym Waszym odpowiedziom, będą jeszcze bardziej spełniać Wasze oczekiwania. A także moja prośba teraz: Napisz proszę w komentarzu, czym się zajmujesz? Czy jesteś resellerem, administratorem It, web developerem, marketingowcem?
M. K.: To jest bardzo ważne dla nas, żebyśmy się dowiedzieli, czym się zajmujecie i teraz jak te odpowiedzi będą spływały. Aleksandra napisała, że marketingowcem. Super, dzięki. Odpowiedzi będą spływały. To ja już Wam dalej mówię, czego się możecie dzisiaj spodziewać. Tak, na pewno warto jest zajrzeć i to też jest stały punkt naszej transmisji. Warto zajrzeć na te linki, które mam w tej chwili, ponieważ tam jest sporo wiedzy na ten link, który w tej chwili. To jest link do zapisu z poprzedniej transmisji i wtedy mówiliśmy o tym, jak partnerzy zarabiają w programach partnerskich.
M. K.: Tam były takie trzy bardzo ciekawe konkretne historie. To była pierwsza transmisja. Druga transmisja i za chwilę zobaczycie też ten link. Druga transmisja to była rola lidera w firmie IT. Później mówiliśmy podczas trzeciej transmisji o tym, jak sprzedawać usługi w branży IT. To było spotkanie z Urszulą z home.pl, która już setki – jeśli nie tysiące – tych rozmów z klientami końcowym odbyła i dawała konkretne porady, jak zwiększyć sprzedaż usług IT. Czwórka była bardzo ciekawa rozmowa z naszym kolegą Jakubem Zegarem. Mówił o tym kto kupuje G Suite (obecnie Google Workspace), jak możesz na tym zarobić i też wklejam Wam link.
M. K.: Za każdym razem tak, żebyście mieli łatwiej po prostu. Żebyście nie musieli szukać tego. Żebyście mogli po prostu kliknąć w to wszystko. Zapis poprzedniej transmisji – jak samodzielnie pozycjonować strony WWW z użyciem rankingCoach. Koniec za chwilę tych ogłoszeń będzie, ponieważ teraz macie link też do ostatniej transmisji, czyli transmisji numer 6, w której mówiliśmy z bardzo ciekawym gościem – Kamilą Paradowska – o tym, jak skutecznie promować się będą z freelancerem. Darmowa wiedza o olbrzymiej wartości, niepublikowana jeszcze nigdzie w innych miejscach, jest tak naprawdę dla Was na wyciągnięcie rąk, dłoni, klawiatury i myszy.
M. K.: Jak zwał tak zwał. To są takie właśnie przypomnienia poprzednich transmisji. I teraz tak: Czego się dzisiaj dowiesz? I tu by się przydały jakiś fanfary czy też perkusja. Nie wiem, będę musiał poszukać. Powiemy o tym, jak często klienci końcowi odnawiają licencję Office 365, czyli powiedzmy, nie wiem, na 100 klientów, którzy do nas przychodzą, spróbuję wyciągnąć od Marty (od mojego gościa dzisiejszego). Zobaczymy, czy powie. Nie wiem, bo tak się rozpędzam. Spróbuję wyciągnąć informacje o tym, jak często klienci końcowi odnawiają licencję Office 365. No i czemu to będzie kluczowe?
M. K.: To będzie kluczowe dla tych wszystkich administratorów IT i resellerów, dla tych wszystkich ludzi czy pracowników IT, dla informatyków. Dzięki temu, będziecie wiedzieć, że np. na 100 klientów, którzy kupują Office – powiedzmy, nie wiem, jakiś procent odnawia. I teraz będziemy też mówić o tym, że możecie zarabiać na tych odnowieniach. Więc ta liczba, ta informacja, ten procent – jak często ludzie, klienci końcowi odnawiają licencje Office 365 – jest kluczowa też dla Waszego biznesu. O tym powiemy. Powiemy – jak wygląda proces odnawiania licencji Office 365, nawet jeśli nie była ona kupiona w home.pl.
M. K.: Czyli opowiemy o tym scenariuszu, jak na tym zarobić i jak ten proces wygląda. Jeżeli Twój klient końcowy np. jakaś firma, którą obsługuje i np. ma 10 licencji Office, a kiedyś – rok temu np. czy 11 miesięcy temu – kupiła licencję po raz pierwszy gdzie indziej i teraz chce tę licencję odnowić. Ty możesz odnowić licencję u nas dla tego klienta końcowego i możesz na tym zarobić prowizję. Klient zadowolony. Ty jesteś zadowolony jako partner i dzisiaj to też rozbroić na czynniki pierwsze. To, jak możesz zarobić na odnowieniu licencji Office 365 – to dokładnie powiedziałem. Powiemy więcej o Akademii Resellera. Będzie też standardowo prezent w postaci i e-book-a „40 scenariuszy, jak zarabiać więcej będąc freelancerem lub web developerem.
M. K.: No i tak. I chyba czas żebym teraz wykonał próbę połączenia z naszą koleżanką Martą – Starszym Specjalistą ds. Kluczowych Klientów home.pl. I teraz uwaga, uwaga. Spróbujemy. Spróbujemy magii Internetu. Zobaczymy czy się uda. Dobrze, wykonuję połączenie: Halo, halo.
Marta Zywar: Halo, halo,
M.K.: Halo, ale piękne okoliczności masz i tło wspaniałe. Cześć Marta! Dzień dobry, halo. Wszystko działa. Powiem Ci, jesteś na żywo już w tej chwili. Cieszysz się? Zapewne wszystko działa.
M.Z.: Wszystko działa dobrze, ale słabo słyszę. Spróbuję podgłośnić.
M.K.: Najlepiej wiesz co, jakbyś podłączyła sobie słuchawki – byłoby idealnie – takie z mikrofonem. Ale dobra, to poczekamy. Ja zagadam wszystkich. Widzicie, jesteście teraz z jednej strony – widzicie Kowalika padającego z drugiej strony. Widzicie połączenie z naszym biurem. To jest bardzo fajne w home.pl, że bardzo obecnie dbamy o te wszystkie zasady z dystansem, czyli też dystansowania się społecznego – jak zwał tak zwał – firma bardzo o to dba. To jest fajne, bo dba też o pracowników do tego stopnia, że jakby mamy jasne zasady określone, ile osób np. może być w pokoju itd. Ale Marta widzę, że już masz sprzęt w uchu. Czy mnie słyszysz? Dobra. Dobrze to za chwilę myślę, że będzie wszystko ok. Ja też powiem czemu akurat Martę zaprosiłem na tę naszą transmisję. Zaprosiłem Martę na tę transmisję, ponieważ Marta na co dzień wspiera klientów końcowych, właśnie w zakupie pakietów Office i pomaga im też wdrożyć to oprogramowanie i jest tam masa doświadczenia, którym mam nadzieję, że uda nam się dzisiaj z Wami podzielić. Jak widzicie czasami tak bywa, jak to się dzieje na żywo podczas transmisji – są małe wyzwania techniczne. Powiedz nam Marta, czy my mamy tam szansę na pogadanie.
M.Z.: Mam podłączony drugi monitor, ale on jest za daleko żeby tam być.
M.K.: No to super. Wiesz co, ja myślę że Ciebie słyszymy też w miarę dobrze. Do naszych widzów mam prośbę: Napiszcie proszę, czy jak Marta mówi to czy ją w miarę dobrze słyszycie. Pan Maciej Borkowski napisał: Dzień dobry pani Marto.
M.K.: Maciej jest naszym stałym widzem, także jest bardzo miło, że do nas dołączył. Dobrze Marta.
M.Z.: Również witam Pana Macieja i wszystkich pozostałych, żeby nie było jakiejś faworyzacji, również gorąco i serdecznie witam.
M.K.: Marta, to ja jeszcze raz: Marta Zwar, Starszy Specjalista ds. Klientów Końcowych home.pl. Cześć Marta. Fajnie, że znalazłaś czas. Powiedz, ja tak starałem się swoimi słowami opowiedzieć, ale powiedz: Czym ty się zajmujesz w home.pl, właśnie w kontekście Office 365.
M.Z.: W home.pl od czterech już właściwie lat – dopiero co niedawno mi to pyknęło i nawet sama nie wiem kiedy – staram się doradzać klientom przy wyborze usługi, która miałaby pomóc im w pracy zdalnej, przy przepływie dokumentów, kooperacji w firmie. Akurat ja zajmuję się stricte usługami Microsoft-u zajmuję. Takich rozwiązań na rynku jest więcej, natomiast ja współpracuję z najlepszymi. Na pewno jest to jedno z najlepszych rozwiązań na rynku, które jest już od lat jest sprawdzone. Dobrze się sprzedaje, klienci są wciąż zainteresowani – kupują nowe licencje, odmawiają. Jest to po prostu dobry produkt i ja staram się doradzić klientom, które licencje powinni wybrać, jak je wprowadzić w firmie, co można tak naprawdę za pomocą tej usługi zrobić.
M.K.: Super. Ok, czyli tak naprawdę z jednej strony wdrażasz i prowadzisz już klienta za rękę, krok po kroku, ale też, jak dobrze rozumiem, jakby uświadamiasz tych klientów, co jeszcze mogą więcej zrobić dzięki temu.
M.Z.: Dokładnie tak. Dodatkowo, jeszcze walczę z takim mitem tej usługi, ponieważ wielu klientom w dalszym ciągu Office kojarzy się z Wordem i Excelem – z takimi aplikacjami, które służą do tego, żeby tworzyć dokumenty. Wielu klientów w dalszym ciągu nie zdaje sobie sprawy, że jest to cała platforma i że jest to zbiór usług, które mają dużo więcej rzeczy do zaoferowania. Tak, to niestety nie jest tylko tworzenie dokumentów tekstowych czy arkuszy korporacyjnych – to jest właśnie taka operacja. I troszkę moim zadaniem jest, taką moją misją właśnie, uświadamianie klientów, że to jest już coś więcej.
Mało tego, nawet jeżeli klienci posiadają już topowe, czyli takie powiedzmy płytkowe, te zainstalowane na komputerze Office, kupione gdzieś tam w sklepie w wersji np. 2019 czy nawet starszej. To w żaden sposób to nie wyklucza tego, żeby można było wejść w usługę 365, bo można te produkty ze sobą połączyć tak, żeby nie stracić pieniędzy zainwestowanych wcześniej w topowe aplikacje.
M.K.: Super, ok czyli faktycznie to jest tak jak mówisz, że jakby w świadomości jeszcze mamy wiele do przepracowania jeżeli chodzi o świadomość, jak dużo można zyskać, dzięki tej aplikacji. Ok, ale ja bym też chciał dać kontekst naszym widzom, naszym słuchaczom, odnośnie tego, czemu akurat my się dzisiaj spotykamy – ponieważ mieliśmy bardzo fajny przykład w lipcu. Jednego partnera, właśnie w programie partnerskim polecaj.pl, który jakby odnowił licencję Office 365, ale u nas, czyli jego klient końcowy z tymi dziesiątkami licencji kiedyś (ponad rok temu) po raz pierwszy kupił to gdzie indziej. Natomiast partner stwierdził: Dobrze, ja bym chciał odnowić tego Office, ale mogę to zrobić w home.pl, bo: jest infolinia, mam na przykład właśnie kontakt do pani Marty, która mi pomoże i po drodze jeszcze mogę zarobić prowizję na tym odnowieniu 4%. Stąd też moje zaproszenie Ciebie przed ekran. Fajnie, że znalazłaś czas i chciałabym żebyśmy dali tym naszym widzom i partnerom potencjalnym dużą wartość. I to jest moje pierwsze pytanie na tyle, na ile możesz powiedzieć, by nie zdradzać tajemnic firmy, bo to jest zawsze ryzykowne: Powiedz Marta, jak wiele osób, klientów końcowych odnawia Office 365 po pierwszym takim cyklu abonamentowym?
M.Z: Jestem skłonna powiedzieć, że prawie wszyscy. Zdecydowana większość. Ciężko mi jest tutaj powiedzieć, jaka to jest liczba. Ale nawet pokusiłabym się o około 90 proc. klientów. Z tego względu, że jak już ktoś raz wejdzie w chmurę to już rzadko z niej wychodzi i to głównie na tym polega. Jeżeli już klient się na to zdecyduje żeby korzystać z usług biurowych aplikacji to w większości przypadków przy tym zostaje. Ewentualnie może się zdarzyć czasami, że nie do końca jakby produkt tego producenta mu odpowiada. Tak jest w przypadku każdej usługi i każdej rzeczy, którą kupujemy. Zdecydowana większość moich klientów jednak tę usługę odnawia. Mało tego, cały czas kupuje, czyli cały czas inwestuje gdzieś tam się rozwijając. Początkowo, kupują czasami jakąś mniejszą ilość licencji i z czasem coraz więcej coraz więcej i coraz więcej także ja widzę, że ta usługa, ten sektor się cały czas bardzo fajnie rozwija. No i mało tego, raz w roku przyjemność brać udział w takich konferencjach Microsoftu, gdzie sam Microsoft pokazuje swoje wyniki finansowe i jak wygląda sprzedaż. I widać, że w dalszym ciągu jest wzrost i jest zainteresowanie klienci odnawiają i klienci kupują cały czas.
M.K.: No to super. To dla mnie płynie płyną dwa pozytywne przekazy z tego. To znaczy – pierwszy jest taki, że to jest świetny produkt tak, jak mówisz. Pewnie jest też mowa o przyzwyczajeniu użytkownika końcowego do tej usługi – no i ciężko zmienić przyzwyczajenia. No i trzecia, fajna rzecz to jest to, że jeżeli to są prawie wszyscy, którzy odmawiają to partner ma wysokie szanse na zarobienie prowizji. Jeżeli faktycznie pozyskano np. nową sprzedaż. Ok, no to ja bym chciał żebyśmy tak w prosty sposób spróbowali rozłożyć na jakieś punkty ten proces. Jak to wygląda jeżeli np. klient końcowy chciałby odnowić Office 365, ale nie kupował tego Office od home.pl, ale chciałby odnowić w home.pl. To za chwilkę teraz to rozbroimy. Ważne żebyśmy najpierw powiedzieli naszym partnerom, że najpierw taki partner, który chce zarobić na odnowieniu musi się zarejestrować u nas w naszym programie partnerskim na polecaj.pl. Ja w tej chwili to rzuciłem w komentarzach. No dobrze to załóżmy, że partner się zarejestrował i ma klienta obsługuje, jakąś firmę. Małe i średnie przedsiębiorstwa albo duże, bo takie też się zdarzają. Ma takiego klienta i chce ten partner zarobić na odnowieniu usług Office 365 czyli tak naprawdę przenieść tego klienta do home.pl. Jakie takie podstawowe kroki trzeba by zrobić żeby o to zadbać.
M.Z.: W pierwszej kolejności skontaktować się z panią Martą. Oczywiście żartuje, bo nie jestem tutaj sama także są inne osoby które zajmują się tym samym co ja, ale na przykład można skontaktować się ze mną. Wtedy prowadzę i odpowiadam, jak to wszystko zrobić. Tak naprawdę właściwie zrobię to za klienta tylko będę potrzebowała od niego pewnych informacji. Oczywiście, klient może zrobić to również samodzielne, ale bardzo ważne – i bez tego się nie obędzie – jest to żeby zaakceptować home.pl jako partnera. I tutaj pragnę zaznaczyć, że proszę się nie martwić. Niczego Państwo nie tracą. Nie, nie tracą Państwo danych – pozostaje dalej to samo konto w Microsofcie, z tymi samymi użytkownikami, ustawieniami, z tą samą pocztą, dokumentami i całą resztą. Tak naprawdę zmienia się dostawca tej usługi. Zaczynają się Państwo rozliczać z home.pl, a nie na przykład bezpośrednio z Microsoft.
M.K.: Ok, to ja takim językiem zupełnego laika jeżeli chodzi o usługi Microsoft powiem, że ja to rozumiem, że trzeba zaakceptować home.pl jako partnera Microsoft.
M.Z.: Tak. dokładnie tak. Zrobić to można za pomocą linku, który właśnie któryś z pracowników może odesłać. Po prostu klikamy w ten link i logujemy się danymi administratora globalnego. To bardzo ważne. Zwykły użytkownik przykładowo Jan Kowalski nie będzie mógł tego zrobić. Bardzo ważne jest to żeby odnaleźć w naszej organizacji kogoś, kto ma uprawnienia administratora globalnego, bo tylko taka osoba może właśnie zaakceptować home.pl jako partnera. W momencie, kiedy mamy już ten krok wykonany nic nie stoi na przeszkodzie żeby po prostu kupić licencję u nas. Ale jest jeszcze jedna bardzo ważna rzecz – termin ważności usługi się nie przenosi. Czyli jeżeli mamy np. opłacone licencje, załóżmy do listopada 2020 roku, to jeżeli w tym momencie chcielibyśmy przenieść licencję do home.pl to one się przeniosą wraz z dniem, kiedy opłacimy tę usługę w home.pl. Zakładając, że robimy to dzisiaj licencje będą ważne od dzisiaj. Mamy dzisiaj 3 września do trzeciego września 2021. Jeżeli nie chcemy stracić z tego czasu to wtedy lepiej zrobić to w listopadzie. Dla bezpieczeństwa zrobilić gdzieś dwa dni przed wygaśnięciem usługi np. bezpośrednio w Microsofcie żeby mieć pewność, że będzie kontynuacja, że nie będzie żadnego przestoju.
M.K.: Ok, to ja będę podsumowywał troszkę rozmowę i mówił Ci, co wyświetlam na ekranie. Punkt pierwszy wyświetlam: rejestracja w programie partnerskim polecaj.pl. Punkt drugi: akceptacja home.pl jako partnera Microsoft za pomocą linku od pracownika home.pl. I tutaj dodałaś komentarze, ż lepiej te terminy na zakładkę traktować poważnie niż mieć dziurę w dostępności usługi. I punkt trzeci: Co byśmy dali jako punkt trzeci. Coś jeszcze mamy. Po prostu zakup usługi z linku polecającego. Dobrze, czyli my tutaj mówimy o scenariuszu, gdzie partner – administrator IT, informatyk, obsługuje jakąś firmę i w tej firmie właśnie mają wkrótce wygasnąć licencje Office 365. Odmawiając to licencje w home.pl jako partner home.pl możesz zarobić partnerze 4% od tego, co płaci klient końcowy. Oczywiście rodzajów Office 365, bo chyba jest kilkanaście, jeżeli nie więcej… Tutaj moja niewiedza wychodzi…
M.Z. Jak bym tutaj mogła dopowiedzieć dwie rzeczy. Jedna odnośnie tego linku za pomocą którego możemy zaakceptować. To jest jedna z metod. Można też zrobić to samodzielnie, bo wchodząc na stronę home.pl jest możliwość wyboru. Mamy już usługę Microsoftu tylko, że wtedy trzeba pamiętać że jeśli kupujemy totalnie sami przez stronę nie mamy opiekuna handlowego, a wydaje mi się że warto mieć. Poza tym oprócz tego, że moją rolą jest to, żeby gdzieś tam wprowadzić klienta za rączkę, jest też to żeby później dbać o niego przez kolejne miesiące i przygotować dla niego ofertę. Serdecznie zapraszam do kontaktu jednak z człowiekiem. Oczywiście, możecie również samodzielnie dokonać tego poprzez stronę home.pl. A jeżeli chodzi o właśnie produkty Microsoftu to licencje, które są dostępne na stronie home.pl tak naprawdę jakiś procent tego, co można kupić tak jak tak naprawdę tych licencji od Microsoftu i wszelkiego rodzaju dodatków jest bardzo, bardzo dużo i tutaj już tak naprawdę właśnie jest potrzebny ten człowiek – taki jak ja – podpowie, pomoże i w razie czego w cenie. Dlatego serdecznie zapraszam, żeby jednak gdzieś tam się skontaktować z pracownikami. Zwłaszcza, że model współpracy w przypadku usług takich jak Microsoft 365 jest nieco inny, bo mamy właśnie dedykowanego opiekuna. Także niekoniecznie trzeba zadzwonić na infolinię i za każdym razem rozmawiać z inną osobą, bo mamy swojego człowieka.
M.K. Ok, żebyś wiedziała – ja w tej chwili pod naszymi twarzami wyświetlam zawartość strony produktowej Office 365. Tak żeby też dać naszym widzom pogląd – właśnie jakby ten pierwszy krok – jeżeli się przechodzi przez koszyk. Myślę, że to jest bardzo ważne to, co powiedziałaś odnośnie obsługi, że to jest tak, że to jest trochę inny produkt niż domena. Na pewno inny produkt niż hosting czy też kreator. Tutaj często wspierają też, z tego co wiem np. administratorów IT we wdrożeniu w firmie takiego Office.
M.Z.: Dokładnie tak, że naszą rolą jest nie tylko sprzedać licencję – sprzedać i zapomnieć. Zupełnie nie. Nie, to nie ten rodzaj usługi. Naszą rolą jest również pomoc przy wdrażaniu tej usługi u klienta. W momencie, kiedy jest to klient, który odnawia te licencje. A jak przychodzi np. Microsoftu no to najprawdopodobniej wszystko ma już skonfigurowane. Ale zdarza się, że im nawet to jest gdzieś tam… Rozmawiałam z klientem, który już od jakiegoś czasu korzysta z tej usługi, ale na przykład osoba, która zarządza w organizacji licencjami, gdzieś tam cały czas czuje, że ma niedosyt wiedzy. Pewnych rzeczy nie potrafi samodzielnie zrobić. I tutaj wkraczamy. Oprócz tego, że pomagamy przy wdrażaniu ekonomii, budujemy nie tylko Exchange, czyli pocztę Microsoftu, ale również możemy użyć Sharepointa, czyli wewnątrz firmową stronę internetową. Również szkolimy i prowadzimy szkolenia online zarówno dla administratorów, jak i dla użytkowników. Takie szkolenie odbywa się za pomocą SMS-ów, które dają nam możliwość rejestracji takiego szkolenia. Także klient, który się zdecyduje na takie szkolenie, później otrzymuje właśnie nagranie takiego szkolenia i nie musi się martwić o to, że jeżeli przyjdzie nowy pracownik do firmy, że będzie miał problem z wprowadzeniem tej osoby czy też zmienić administratora. Nie będzie musiał znowu wydawać pieniędzy na szkolenie tej osoby tylko po prostu skorzysta z tego szkolenia.
M.K.: No to są bardzo ważne rzeczy, o których mówisz, bo wiemy, że w organizacjach ludzie przychodzą i odchodzą. Czasami trzeba dokupić licencję, ale też czasami trzeba wiedzą o tym jak coś wdrożyć, trzeba się podzielić. Także to jest fajne i też powiem ci że wielu partnerów w programie partnerskim polecaj.pl właśnie pytało jak to jest właśnie z wdrożeniem Office’a 365. Kto to robi, czy dostanę pomoc w tym temacie?
M.Z. Myślę że to jest bardzo fajny ruch w dobrą stronę. Robią to osoby, które są wykształcone, że tak powiem w tej profesji, czyli mamy techników, którzy mają certyfikat Microsoftu. Znają się na rzeczy, wiedzą co, robią. No i przy takich klientach, którzy właśnie potrzebują nie tylko doradztwa w zakresie wyboru licencji, ale również wdrożenia czy szkolenia zazwyczaj wtedy jest taki team, czyli handlowiec ktoś taki jak ja oraz wdrożeniowiec. Takiego klienta prowadzimy całościowo taki klient ma kontakt zarówno do wdrożeniowca jak i do handlowców. W tematach technicznych kontaktuje się z osobą techniczną. W tematach ofertowych z handlowcem.
M.K. Ok. Marta, za chwilkę przejdziemy razem do ostatniego punktu naszej rozmowy. Tylko zadam naszym widzom wyświetlane na ekranie pytanie. Czy masz jakieś pytanie? Pytania do Marty. I to jest tak, że mamy 45 sekund opóźnienia między tym co my pytamy, o informację zwrotną od widzów, więc musimy sobie dać te 45 sekund żeby pytanie do pytania doszło. Ja w tym czasie postaram się wyświetlić nam stronę polecaj.pl, bo tam mamy informacje o tym, ile można zarobić na Office 365, czy też dokładniej mówiąc, za polecenie Office 365 właśnie w home.pl. I teraz to, co to widzą nasi słuchacze, nasi widzowie – powiem żebyś wiedziała. Na polecaj.pl jest taka fajna strona www.polecaj.pl/prowizje i tam mamy długą listę wszystkich usług, za które wynagradzamy naszych partnerów. Mamy Office 365 (obecnie Microsoft 365) w abonamencie miesięcznym. Płacimy 4% za przedłużenie umowy w abonamencie rocznym. Płacimy 4% za rejestrację i za przedłużenie umowy. I tu mamy Bussines Basic, Business Premium – w obu przypadkach. Wiem też, że mamy mnóstwo jeszcze aplikacji Microsoftu, pokrewnych z Office 365. Tutaj znowu moja skromna wiedza w temacie. W temacie tego portfolio tych usług. Ale rozumiem, że jeżeli klient ma potrzeby – jakieś większe – to możemy też ewentualnie jakieś takie customowe rozwiązania poszukać dla niego.
M.Z.: Tak jak są produkty, które wyprodukował tak w cudzysłowie Microsoft „wypuścił na rynek”, a niekoniecznie znajdują się one na naszej stronie, bo są na przykład już takimi usługami licencjami, które są dla osób wyspecjalizowanych w jakiejś tam dziedzinie. My też cały czas obserwujemy na bieżąco. Klienci pytają i dodajemy coraz więcej tych licencji na naszą stronę. Przykładowo kiedyś był tylko Office 365 w wersji biznesowej. Microsoft zmienił nazwę i teraz jest to Microsoft 365. Klienci dość często dzwonią i pytają o takie licencje jak Visio, jak Project Online i np. właśnie te licencje na naszą stronę dodaliśmy. Można np. kupić też samą usługę OneDrive na pierwszym planie, na drugim również jest dostępna na stronie home.pl, ale są również wszelkiego rodzaju dodatki np. zabezpieczenia dla Exchange, czyli to są tak zwane adony, czy to są np. licencje na Dynamics, czyli na CRM-a Microsoftu. Wszystko jest dostępne, jest w naszym portfolio usług, ale są to już tak skomplikowane usługi, że dla takiego przeciętnego klienta byłoby to zbyt trudne.
M.K.: Rozumiem, a raczej osoby, które pytają o takie licencje już coś na ten temat wiedzą i one po prostu pytają się czy my to mamy i ile to u nas kosztuje. I ewentualnie czy możemy to wdrożyć. Czy pomożemy przy wdrażaniu. Tak, także warto spytać, bo to że czegoś nie ma na stronie, nie oznacza, że nie można tego u nas nabyć. To jest tak naprawdę idealne chyba przejście od pytania, które zadał nasz widz – jeden z bardziej wiernych widzów – Macieju, dziękuję bardzo. Pytanie: Czy osoba fizyczna, tak zwany Jan Kowalski, może skorzystać z takiego szkolenia? Rozumiem, że chodzi o wdrożenie owego szkolenia na temat Office. Ile godzin trwa takie szkolenie? Ile ono kosztuje?
M.Z.: Ciekawe pytanie. Tak, jak najbardziej ze szkolenia może skorzystać każdy. Tak samo zakupić usługę może każdy. Może to być osoba fizyczna, może być to firma. Takie szkolenie standardowe trwa około dwóch godzin. Koszt takiego szkolenia to jest 499 złotych, a zakres szkolenia ustalamy indywidualnie z klientem. Nie mamy przygotowanego jakiegoś jednego szablonu i „lecimy” według tego szablonu i każdego szkolimy z tego zakresu, bo każdy klient ma inne potrzeby. Jeden klient będzie chciał się nauczyć tego, jak korzystać z Exchange, ustawiać spotkania, jak korzystać z słów, jak zakładać grupy. Inny klient będzie chciał się nauczyć więcej na temat tego jak z niego korzystać, jak zarządzać uprawnieniami. Zanim sprzedamy takie szkolenie, ustalamy z klientem, czego chciałby się nauczyć, ustalamy zakres szkolenia. Na tej podstawie będziemy w stanie stwierdzić, czy faktycznie to dwugodzinne szkolenie będzie wystarczające, czy może ten klient ma tak duże potrzeby, że należałoby wykupić tych godzin więcej. Możemy wtedy przy takiej większej ilości np. czterech godzinach szkolenia, podzielić je na dwie sesje czyli np. dwa dni po dwie godziny, aby nie było za dużo. No i wówczas jest oczywiście możliwość wyceny indywidualnej np. takiej większej ilości godzin. Zdarzają się klienci, którzy mają przykładowo bardzo duże firmy i nie chcą wysyłać stu osób jednocześnie na szkolenia. Chcą zrobić to gdzieś tam np. w trzech partiach. Wtedy podchodzimy indywidualnie. To także standardowe szkolenia 499 zł za godzinę i oczywiście później klient otrzymuje nagranie ze szkolenia.
M.K.: Ok. Rozumiem, że to szkolenie jest realizowane przez portal?
M.Z.: Tak, jak nasi słuchacze. Za pomocą aplikacji Microsoft.
M.K.: Mam już pomysł Marta i to będzie bardzo fajny punkt wyjściowy do jakiegoś naszego następnego spotkania – żebyśmy dla partnerów w polecaj.pl może stworzyli jakąś taką specjalną ofertę na szkolenie, która będzie jeszcze bardziej atrakcyjna. Wyobrażam sobie, że jeżeli taki partner jeszcze lepiej pozna Office’a to będzie też w stanie lepiej go oferować. Ale to już temat na osobną dyskusję w kuluarach przy kawie. Oczywiście z zachowaniem dystansu społecznego. Ok. Chyba powiedzieliśmy wszystko, co chcieliśmy powiedzieć. Powiedzieliśmy ile i jaki procent klientów odnawia usługę Office 365. Powiedziałaś, że prawie wszyscy około 90%, czyli to mamy to. Zdecydowana większość. Powiedzieliśmy też, jaki jest proces, który trzeba przejść jeżeli chce się być partnerem i jeżeli chce się zarobić na tym, że klient końcowy odnawia usługę Office 365 w home.pl, a dotychczas nie miał tej usługi w home.pl. Powiedzieliśmy też, jakie może być szerokie portfolio tych usług – rodziny Microsoft, które możemy zaoferować. Powiedzieliśmy też o wdrożeniu ich, o tym że, pomagamy i powiedzieliśmy też o szkoleniach. Super chyba żeśmy przeszli wszystko z naszego scenariusza. Czy ty jeszcze masz coś w głowie, co chciałabyś dodać?
M.Z.: Tak, rozmawialiśmy na temat usługi Microsoft 365. Myślę, że z powodzeniem moglibyśmy rozmawiać do jutra, ale myślę, że ani widzowie ani my nie mamy aż tyle czasu. Natomiast, tylko tak powiem, że oprócz tego, że posiadamy licencje skierowane dla biznesu. Tak samo licencje w planie i Business, ale również Enterprise, których nie ma, ale można jak najbardziej je nabyć. Mamy również licencje przeznaczone dla edukacji oraz dla jednostek administracyjnych. Natomiast właśnie stąd takie licencje? Tak powiem „spod lady”. Warto zapytać indywidualnie. Jak to zrobić? Można oczywiście zadzwonić na infolinię, ale i wtedy nasi pracownicy nasze koleżanki i koledzy przekażą kontakty do któregoś z handlowców lub któryś z moich kolegów się z Państwem skontaktuje i wytłumaczy wszystko i jak wygląda taka oferta.
M.K. Ok. Super to było ważne, bo tak jak mówię, myślę że tych scenariuszy na różne rodzaje usług Microsoft – dla odpowiedniej grupy docelowej – to są dziesiątki, jeśli nie setki. Marta, dziękuję Ci bardzo za twoją wiedzę i za twój czas. Cieszę się bardzo, że pomimo wszystkich przeciwności technicznych udało nam się pogadać. Myślę, że daliśmy dużo fajnej wiedzy naszym widzom obecnym na żywo i tym którzy później będą nas oglądali przez tygodnie.
I myślę, że to może być fajny punkt wyjścia dla wielu administratorów, informatyków resellerów do tego żeby zdobyć dodatkową prowizję i żeby nieść wiedzę o Office 365 w świat. Także jeszcze raz bardzo dziękuję Ci za Twój czas i za wiedzę.
M.Z.: Ja również dziękuję bardzo za zaproszenie. Miło było Cię zobaczyć. Naszych widzów serdecznie zapraszam do kontaktu z moją osobą i kolegami. Bardzo chętnie porozmawiam o Office365, usłudze Microsoft 365
M.K.: Moim i Waszym gościem była Marta Zywar – Starszy Specjalista ds. Klientów Kluczowych home.pl. Dziękuję bardzo. Marta, dziękuję. Miłego. Szanowni, to my się teraz rozłączamy z Martą. Zadbamy o to na pewno żebyście z powrotem mnie widzieli i słyszeli.
No dobrze znowu duża dawka wiedzy. Ja też miałem scenariusz przygotowany chyba z trzema pytaniami, a jak zwykle to się ciągnęło na dłuższą rozmowę. Bardzo fajne pytanie od Macieja Borkowskiego. Maciej, dziękuję bardzo, że jesteś z nami, że zawsze bardzo merytorycznie bierzesz udział w dyskusji. To jest fajny pomysł też, który teraz tak naprawdę powstał, żeby może dać właśnie partnerom na preferowanych warunkach dostęp do takiego szkolenia o wdrożeniu Office 365. No, bo myślę, że im więcej nasi partnerzy: resellerzy, informatycy, administratorzy, lepiej będziecie znali produkt, jego zalety i jak szybko można tak naprawdę wdrożyć tę usługę, tym lepiej będziecie mogli polecać te usługi i tym więcej będziecie mogli zarabiać. I teraz, jeżeli my o wiedzy darmowej, czy też niedarmowej mówimy, to myślę że czas na to, żeby powiedzieć Wam do końca jeszcze, jakie mamy plany.
Bardzo ważny dokument czy też bardzo ważny punkt w tym naszym spotkaniu. To jest PDF, który się nazywa „40 scenariuszy, jak zarabiać więcej będąc resellerem czy webdeveloperem”. Ja mam w tej chwili, jak zwykle zgodnie z tradycją, link do tego PDF-a. To jest w postaci darmowego PDF-a, darmowego e-booka naprawdę zebranych 40 scenariuszy, które świetnie się sprawdzają, jeżeli jesteś webdeveloperem, firmą, resellerem, ale też administratorem IT czy freelancerem. I pod tym adresem, który Wam wklejam w komentarzu i który w tej chwili widzicie, jako wyświetlony na ekranie, możecie śmiało odebrać ten plik jest darmowy. Chcemy tylko kontakt do Was, żebyśmy byli w kontakcie, bo bycie w kontakcie jest bardzo ważne. Zawsze było. Tam macie opisane tak naprawdę scenariusze, w których mogą się pojawić takie właśnie szanse na zaoferowanie usług i na zarabianie na tych usługach. Podam przykład – jeżeli macie klienta, który korzysta z MacBooka no to wiecie o tym, że klient korzysta z MacBooka i ten klient szuka jakiegoś oprogramowania antywirusowego.
No to już w tym PDF-ie jest napisane, co oferować klientom, którzy mają właśnie „Maca” i którzy szukają oprogramowania antywirusowego. Inny przykład – jeżeli macie do czynienia, jeżeli obsługujecie klienta, który np. jest fotografem i ma dużo zdjęć i chciałby te materiały, te dane, skopiować, robić kopie zapasowe – tam wtedy też jest scenariusz. Jest też scenariusz, który Wam podpowiada, jaką usługę home.pl zaoferować takiemu klientowi końcowemu żeby klient był zadowolony. Żeby to było zgodne z analizą potrzeb klienta, bo to jest ważne i żebyście zarobili na tym prowizję.
Dobrze. To Wam powiedziałem, podałem też linka – wszystko się zgadza. Idziemy dalej. Szanowni, jesteśmy w tej chwili po pierwszej edycji Akademii Resellera. To były bezpłatne webinary, ponieważ lubimy się dzielić wiedzą z innymi ludźmi. To były bezpłatne spotkania dla freelancerów, webdeveloperów, administratorów IT, resellerów, frontendowców. To były bezpłatne webinary na razie prowadzone przez Urszulę Tomicz, która już setki – jeśli nie tysiące przypadków pomocy klientom i dosprzedaży klientom ma za sobą. To właśnie Urszula prowadziła i rozbiła na podstawowe czynniki, na takie łatwe do do przyswojenia kawałki rozbiła takie tematy: jak profesjonalnie obsługiwać klienta w branży IT, jak zwiększyć marże na kliencie (bo to też jest dla nas ważne), jak wykonać analizę potrzeb klienta (to jest punkt wyjściowy do tego żeby klient był zadowolony), jak zdobywać prowizję za polecenie usług IT. I teraz – mamy ponad 130 uczestników tego bilansu, czyli ponad 130 osób na przestrzeni tych czterech tygodni, wzięło udział w tych webinarach. Bardzo często ci ludzie wzięli udział we wszystkich czterech. Mamy takie przypadki. I teraz zapis tych wszystkich webinarów możecie też odebrać wchodząc na stronę którą Wam też wyświetlam.
I jeszcze myślę, że postaram się wyświetlić tutaj w komentarzu, żebyście też mieli łatwość w klikanie. Ja wiem jak to jest. Człowiek jest istotą leniwą i czasami jeśli jest coś łatwiejsze do klikania i nie trzeba przepisywać adresu to jest łatwiej. Dlatego teraz na www.polecaj.pl/akademia-resellera są zebrane zapisy wideo z tych wszystkich czterech webinarów Akademii a w listopadzie Akademia powraca. Już w tej chwili pracujemy z Urszulą nad programem. Zbieramy wszystkie pytania żeby ta Akademia Resellera w listopadzie była dla Was jeszcze ciekawsza i korzystniejsza z wiedzy.
Ta wiedza – bezpłatna wiedza – zapisane webinary mogą Wam pomóc w tym żebyście sprzedawali więcej, żebyście mieli jeszcze bardziej zadowolonych klientów w Waszej branży – w branży IT i usługowej – i żeby też klienci byli bardziej zabezpieczeni, bo to też jest temat, który Urszula tam rozpoczęła. W obecnym świecie jest bardzo dużo zagrożeń, też w świecie internetowym i warto żeby klient końcowy był tego coraz bardziej świadomy i żeby się też przed tym zabezpieczał. Dobrze, o Akademii powiedziałem, ale zanim przyjdzie listopadowa Akademia Resellera to jeszcze w październiku będzie Szczyt IT.
To będzie jedyna kompleksowa, internetowa konferencja dla branży IT. Rozbroimy wszystkie tematy, czyli jak założyć firmę w branży IT i jak rekrutować, jak być liderem zespołu, jak robić marketing w branży IT, jak zwiększyć sprzedaż. To będzie wiedza od prelegentów z całej Polski. Formuła będzie internetowa czyli bezpieczna. Trzeba się tylko zarejestrować. Wstęp darmowy, ale dostęp darmowy do tych materiałów będzie tylko i wyłącznie dla tych osób, które się zarejestrują. Także to jest ważny punkt programu. Też te wszystkie informacje, które tak naprawdę zbieramy tutaj dzisiaj też się bardzo chętnie nimi dzielimy na naszej grupie na Facebooku i też Wam link do tej grupy – ona się nazywa Biznes IT ¬– no, bo jakże inaczej. Także zapraszam Was serdecznie tam. Już powoli, powoli mamy takie zalążki społeczności. Mamy fajnych ludzi i też takich szukamy. Pozytywnych, którzy chcą rozwijać swój biznes IT, a nie liczyć na jakąś tam pomoc z zewnątrz tylko, którzy są świadomi, którzy chcą siebie rozwijać, swój biznes i którzy szukają narzędzi właśnie do tego żeby biznes IT był jeszcze bardziej zyskowny. Szukałem dobrego polskiego słowa i teraz zgodnie z naszą tradycją moja uprzejmie prośba do Was. Napiszcie proszę w komentarzu, na jaki temat ma być kolejna transmisja Biznes IT na żywo.
To jest bardzo ważne, bo dzięki tej informacji od Was my też wiemy, jakie transmisje następnie przygotować. Parę odcinków temu, parę transmisji temu pojawiła się wypowiedź komentarz, że potrzebna jest wiedza jak promować usługi SEO. Była dziewczyna, która komentowała, że chciałaby się dowiedzieć, jak skutecznie marketingowo promować swoje usługi żeby pozyskiwać klientów, żeby klienci do niej przychodzili. Myślę, że tutaj musimy sobie zaplanować termin właśnie na tę transmisję. Ja też znowu wezmę doświadczonych praktyków, bo tylko z praktykami chciałbym przed Wami występować. Jak znajdziemy praktyków przygotujemy agendę takiego spotkania i zrobimy taką transmisję znowu po to żeby się dzielić bezpłatnie fajną wiedzą z Wami, więc teraz moja uprzejma prośba – napiszcie proszę w komentarzu na jaki temat ma być kolejna transmisja Biznes IT na żywo.
Chodzi o to żebyśmy my tworzyli treści, które są dla Was przydatne, żebyśmy my się dzielili wiedzą taką, która jest przydatna dla Was. Także moja prośba napiszcie w komentarzu, czego chcecie jeszcze więcej. I też taką odpowiedzią na to pytanie, czego chcecie więcej, na pewno będzie najbliższa transmisja Biznes IT. I to, co wiemy na pewno, to to że jeden z terminów najbliższych transmisji Biznes IT to będzie 24 września. Wtedy porozmawiam z Igorem. Weźmiemy na tapetę bardzo ciekawy temat. Powiemy o tym, kto kupuje usługę TeamViewer, czyli do zarządzania danym pulpitem. I powiemy, jak możesz na tym zarabiać, czyli na tych narzędziach do zdalnego pulpitu. Czas lockdownu, czas pandemii zmienił zachowania. Myślę, że wszystkich nas. Również zmienił zachowania biznesowe, procedury w wielu firmach i bardzo często jest tak, że powstała potrzeba w wielu firmach i u klientów końcowych na zakup właśnie narzędzia usługi do obsługi zdalnego pulpitu. Takie są dwa przykłady mamy dwa bardzo znane brandy marki Anydesk i TeamViewer i robimy to z Igorem na dwa tematy. Kto kupuje AnyDesk i kto kupuje TeamViewer. Jakie są plusy i minusy obu tych usług? Jak możesz na tym zarabiać za polecenie tych usług? Dalej także taki jest plan na 24 września. W międzyczasie oczywiście jeszcze dojdzie kilka planów odnośnie następnych transmisji. No i co, przyszedł czas chyba taki żeby spytać Was czy macie jakieś pytania? Na chwilę sobie włączymy jakąś fajną melodię i poczekam chwilę na Wasze pytania.
Napiszcie proszę, czy coś jest niejasne czy potrzebujecie pomocy w jakimś temacie, o którym dzisiaj rozmawialiśmy? Napiszcie, o czym chcecie żeby była kolejna transmisja biznes na żywo. Każde uwagi konstruktywne są mile widziane. Jeżeli stwierdzicie, że pora jest niedobra i że np. wolelibyście o dziewiątej rano w czwartki (bo może dwudziesta pierwsza druga to niekoniecznie). Jeżeli uważacie, że to są jakieś fajne punkty do zmiany albo dzień jest nieodpowiedni albo że chcielibyście np. żebyśmy też lądowali na YouTubie albo że np. chcielibyście żebyśmy też lądowali na Instagramie, na żywo możne tak czy też nie. Piszcie w komentarzach. Te wszystkie Wasze komentarze są dla nas bardzo cenne. One nam pozwalają sterować – jachtem może jeszcze nie, ale motorówką. Szybko, jak widzicie się dopasowujemy do tego, jakie są potrzeby żebyśmy tą motorówką szybko mogli po tej Odrze tutaj płynąć i płynąć do celu razem. Maciej napisał: Chciałoby się więcej dowiedzieć o tej usłudze. Dobrze Macieju, proszę bardzo 24 września myślę, że co najmniej 30-45 minut pogadamy z Igorem z home.pl właśnie o porównaniu z wersji, jakie są plusy i minusy, zalety i jak można na tym zarabiać.
No dobrze szanowni widzę, że nie macie pytań. Bardzo miło się z Wami spędza czas. Natomiast nasza godzina już powoli się kończy. Dziękuję bardzo za Wasz czas za to, że dzisiaj byliście z nami. Macieju, dziękuję bardzo za Twój komentarz. Dzięki bardzo Natalia. Była z nami Aleksandra. Kogo jeszcze powinienem wymienić? Kacper, dziękuję że byłeś z nami. Super, Joanna. Konrad, fajnie, że znowu do nas dołączyłeś. Bardzo nam miło. Aleksander, dzięki że byłaś. I to są chyba wszyscy, których powinniśmy wymienić. Dziękujemy bardzo za Wasz czas. Do usłyszenia za tydzień. Do usłyszenia za dwa tygodnie. Marcin Kowalik, Działu Programów Partnerskich home.pl. Dziękuję, do widzenia. Cześć.