3 września 2013
Najczęstsze pytania dotyczące przenosin
Oto najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami dotyczące przenosin programu do SalesMedia.
1. Jak mogę przenieść swoje konto z Novem do SalesMedia?
Jeśli masz już na swoim koncie polecone usługi z programu home.pl możesz wejść na stronę home.salesmedia.pl gdzie będziesz mógł zarejestrować się do SalesMedia. Podczas rejestracji zostaniesz poproszony o podanie CD wydawcy z Novem oraz adresu mailowego, którego tam używałeś. Po rejestracji Twoje usługi zostaną przeniesione a prowizja za nie w dalszym ciągu będzie naliczana. Jeśli nie miałeś do tej pory żadnych usług wystarczy zarejestrować się na stronie polecaj.home.pl lub na salesmedia.pl.
2. Do kiedy można polecać usługi przez Novem?
Linki trackingowe będą działały do końca września. Po 30 września nie będą już naliczane prowizje za polecenie usług przez Novem – do tego czasu powinieneś przenieść swoje usługi do SalesMedia.
3. Czy zmienią się stawki prowizyjne po przejściu do SalesMedia?
Stawki pozostają na tym samym poziomie 30% rejestracja (10% domeny) oraz 20% odnowienia (10% domeny). Jedyną zmianą jest promocja wrześniowa, dzięki której za każdą nowo pozyskaną usługę naliczamy 5% więcej prowizji.
4. Co się stanie z uzbieranymi środkami po przeniesieniu do SalesMedia?
Niewypłacone środki nie są przenoszone. Istnieje jednak możliwość ich wypłaty, nawet jeśli nie osiągnęło się wymaganego limitu wypłaty. Jeśli środki w całości pochodzą z polecenia usług z programu home.pl wystarczy, że wystawisz fakturę CD i prześlesz ją do nas na adres polecaj@home.pl. My przekażemy ją do Novem i środki zostaną wypłacone. W przypadku gdy konto zarejestrowane jest na osobę fizyczną wyślij do nas swoje dane, CD wydawcy oraz konto na które mają zostać wypłacone środki.
5. Mam pytania odnośnie nowego panelu oraz programu, z kim mam się kontaktować?
Masz dwie możliwości, albo z nami bezpośrednio pod adresem mailowym polecaj@home.pl lub bezpośrednio z SalesMedia. Wiele odpowiedzi znajdziesz również w naszym FAQ.